Monday, August 6, 2018

WRAP-UP - "In those heavy days in June"


Junski ispitni rok je uzeo svoj danak, tako da sam mogao da čitam tek u drugoj polovini meseca. Pročitao sam šest, uglavnom kraćih knjiga.

"Geopolitika TV serija" - Dominik Mojsi 3.5/5


Serije - tema koju volim. Francuski kritičar na zanimljiv način analizira pet serija i kako se one objašnjavaju današnje društvo, za koje on kaže da je najviše izgrađeno na strahu. Četiri pomenitih serija (Game of Thrones, Downton Abbey, Homeland i House of Cards) već sam gledao gledao i neke od analiza su mi se svidele. (dok su neke baš nategnute - mislim na GOT)

Norvešku Okkupert sam pogledao tek nakon čitanja knjige.

"Oryx and Crake" - Margaret Atwood 4.7/5

Još jedna odlična knjiga od Atvudove. Za razliku od Cat's Eye, ova ima sličan vajb kao Handmaid's Tale, ponajviše zato što se u oba slučaja desila neka apokalipsa i nagla promena društva. Većina likova je simpatična i bilo je zanimljivo pratiti njihove doživljaje. Ovo je inače prvi deo trilogije LudAdam.

"Doppler" - Erlend Lou 4/5

Zanimljiv pogled na čoveka kojem je svega dosta i stoga odlučuje da živi u šumi. To zapravo i funkcioniše. Lepo je videti i neke norveške običaje i učiti o toj kulturi koja se mnogo razlikuje od naše. Ovo mi je bio drugi Luov roman, i malo više mi se svideo od prethodnog (Naive. Super.)

"Ulubljenja" - Ognjenka Lakićević 5/5

Zbirka poezija divne Ognjenke Lakićević iz još divnijeg benda Autopark. Celu zbirku sam pročitao za nekih pola sata dok sam bio u busu i rasplakao sam se usput. Ne znam šta da kažem, osim da je ovo predivna zbirka koja mi je bila potrebna baš u tom trenutku.

"Fever Pitch" - Nick Hornby 2/5

Hornbija volim zbog romana High Fidelity, a ovaj mi baš nije seo. Verovatno najviše zbog toga što ne volim sport. Jedino zajedničko što imam sa glavnim likom (odnosno samim Hornbijem) je to što događaje pamtim po nekim određenim datumima. On po utakmicama, ja po serijama uglavnom.

"Gone With a Woman" - Erlend Lou 5/5

Dva Lua u jednom mesecu? Yes, please. Ovo knjga mi je omiljena (inače Luova prva). Volim to što pratimo par od kojih nijedno zapravo ne zna kako da se ponaša u vezi. Ne samo da ne znaju kako da se ponašaju u vezi, već ne znaju ni da li žele vezu jedno sa drugim, što dovodi do niza komičnih situacija Ovo mi je bila najbolja knjiga ovog meseca.

FOTO: The Glimmerglass Festival

0 comments:

Post a Comment

 

All By Myshelf Template by Ipietoon Cute Blog Design