Saturday, October 6, 2018

WRAP-UP: "Wake Me Up When September Ends"

Malo kasnim sa ovim wrap-upom, ali gomila obaveza me je sprečila. Svakako će biti dosta kratak.
U septembru sam pročitao tri knjige, ali zato i konačno diplomirao. so yay for me :D


Anastasija Bijelić - Pariski sindrom 5/5

Anastasija je jedna divna osoba i prelepo piše pesme. I da ne znam da je ona napisala ovu zbirku, po stvarima koje voli i koje je utkala u pesme, lako bih pogodio. Anastasija vrlo efektno završava pesme i često me podstaknu na razmišljanje. Jedva čekam da objavi još 5655589865 zbirki pesama, a do tada je možete čitati na ovom blogu.

William Shakespeare - The Tempest 3.8/5

Nisam imao puno iskustva sa Šekspirom, moram priznati. U srednjoj sa čitao samo "Romea i Juliju" i delove "Hamleta". Za razliku od te dve, "Bura" mi se baš svidela, ali mislim da ju je bolje videti na pozornici. Svideli su mi se likovi, iako mi je malo glupo što postoji samo jedan ženski lik i ona je pod očevom kontrolom. Ali svakako ću se definitivno družito sa nekim drugim Šekspirovim delima u budućnosti. (ako ne pre, na Anglistici ću ga svakako čitati)

Erlend Lou - Volvo Trucks 3/5
Ni sam više ne znam koja mi je ovo Luova knjiga, ali nije loša. Ovo je nastavak knjige "Dopler" o kojoj sam već pisao u junskom wrap-upu. Malo manje mi se svidela od prvog dela, ali je i dalje zanimljiva i zabavna. Najviše su mi se svideli meta delovi, a najbolji primer je scena sa svađom između Norvežanina i Šveđanke o tome koja država je bolja u raznim oblastima. U oblasti književnosti su se složili da je izjednačeno, a onda je Dopler pomenuo Erlenda Lua i pobedio. :D Kažem vam da volim meta stvari. (u serijskom obliku preporuke za moju omiljenu seriju "Crazy Ex Girlfriend", i "Galavant")

Tek je početak meseca, ali već vidim da ni u oktobru neću pročitati puno knjiga, ali ionako mi je godišnji goodreads challenge na 48/35 :D

0 comments:

Post a Comment

 

All By Myshelf Template by Ipietoon Cute Blog Design